صفحه شخصی مهدی ناظمی   
 
نام و نام خانوادگی: مهدی ناظمی
استان: تهران - شهرستان: شهریار
رشته: کارشناسی عمران - پایه نظام مهندسی: دو
شغل:  محاسب - ناظر -دانشجوی کارشناسی ارشد سازه
شماره نظام مهندسی:  10-0-3-44901
تاریخ عضویت:  1389/01/06
 روزنوشت ها    
 

 خیلی زیباست امتحان کنید بخش عمومی

31

این لینک رو باز کنید و مربع ها رو جابجا کنید .. تصاویر زیبایی خلق میشه


http://www.procreo.jp/labo/lathe_cb.swf




یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 14:52  
 نظرات    
 
یحیی بهمنی 19:14 یکشنبه 8 آبان 1390
8
 یحیی  بهمنی
عالی بود. ممنون.

من قبلا تو برنامه نویسی با حالت دوبعدی این منحنی‌ها کار کرده بودم. اما سه بعدیش معرکه شده. بازهم ممنون. خیلی زیبا بود.
رضا مهیاری 22:34 یکشنبه 8 آبان 1390
6
 رضا مهیاری
خیلی خوب بود
مسعود احمدنژاد 22:36 یکشنبه 8 آبان 1390
8
 مسعود احمدنژاد
خیلی جالب بود. ممنون مهندس. راستی پسر گلت رو از سمت ما ببوس
علیرضا شهنام نیا 23:03 یکشنبه 8 آبان 1390
4
 علیرضا شهنام نیا
با حال بود مرسی
مجید صابر 07:30 دوشنبه 9 آبان 1390
5
 مجید صابر
خیلی جالب بود
محسن نیک 08:50 دوشنبه 9 آبان 1390
6
 محسن نیک
مهدی خان عزیز سلام. از کوچول موچول چه خبر؟
م افتخاری 09:18 دوشنبه 9 آبان 1390
6
 م افتخاری
جالب بود
سپاس
بهزاد حسین زاده 10:22 دوشنبه 9 آبان 1390
5
 بهزاد  حسین زاده
ممنون
بهنام مکسایی 10:35 دوشنبه 9 آبان 1390
5
 بهنام مکسایی
ممنون عالی بود
ساناز کاظمی نیا 13:37 دوشنبه 9 آبان 1390
5
 ساناز کاظمی نیا
مرسی خیلی قشنگ و جالب بود آقای مهندس.
مهتاب امینی 17:04 دوشنبه 9 آبان 1390
4
 مهتاب امینی
بسیار زیبا وجذاب بود
جواد خدادی 17:45 دوشنبه 9 آبان 1390
5
 جواد خدادی
خیلی عالی بود
مهدی ناظمی 18:28 دوشنبه 9 آبان 1390
6
 مهدی ناظمی
خانم احمدی:
من دقیقا نمیدونم با چه برنامه ایی نوشته شده.شاید جناب بهمنی که کار کردن بهتر بدونن
سید علی امیری 06:12 سه شنبه 10 آبان 1390
2
 سید علی امیری
بسیار جالب ودیدنی ممنون
یحیی بهمنی 09:49 سه شنبه 10 آبان 1390
3
 یحیی  بهمنی
خانم احمدی، من حدود 10 سال پیش با این منحنی‌ها کار کرده بودم.
تا جایی که من میدونم، برای رسم تصاویر متحرک دو و سه بعدی بطوریکه نتیجه مانند انواع بازی‌های سه بعدی یا همین تصویری که مشاهده کردید، بطور سریع، نرم و بدون پرش (فلیک) قابل رؤیت باشه، باید بطور مستقیم با کارت گرافیک کار کرد و این در هر زیان برنامه نویسی ممکنه. منتها باید از امکانات بسته‌های نرم‌افزاری مانند DirectX یا OpenGL یا ... استفاده کرد.
من اون موقع با دلفی پیاده سازیش کردم و از کامپوننت‌های DelphiX که یک درجه ساخت‌یافته تر از DirectX بود و امکانات طراحی 3 بعدی هم داشت استفاده کردم.
البته الان، قطعا پکیج‌ها و کامپوننتهای بهتری میتونید پیدا کنید. بهتره سری به سایت‌های مهندسان برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای بزنید.
این منحنی‌ها هم یک فرمول ریاضی هستند که با 4 نقطه،(ابتدا، انتها و نقاطی که زاویه خطوط مماس بر ابتدا و انتها را تعیین میکنند) ایجاد شده‌اند.
محسن مطلع 10:02 سه شنبه 10 آبان 1390
2
 محسن مطلع
جالب و سرگرم کننده بود.ممنون